A SmartBioma honlapon történő vásárlás folyamata
Regisztráció
Honlapunkon a vásárlás regisztrációhoz kötött a Felhasználó érzékeny, személyes adatainak (pl. amik a leletekben szerepelnek) fokozott védelme érdekében. Regisztráció során létrejön a jelszóval védett, személyes felhasználói felület (MySmartBioma), ahol a leleteket, számlákat letöltheti a Felhasználó.
A regisztráció során az alábbi adatokat kell megadni: e-mail cím, jelszó, név, telefonszám, számlázási cím, valamint, ha ettől eltérő a szállítási cím, majd el kell fogadnia az Általános szerződési feltételeket, valamint az Adatvédelmi nyilatkozatot. A regisztráció részeként a Felhasználó egy e-mailt kap, amely egy hivatkozást tartalmaz. A Felhasználó a hivatkozásra kattintva véglegesíti a regisztráció folyamatát, ami után a felhasználó már bejelentkezhet a saját felhasználói felületére (MySmartBioma).
A hozzáférési adatok titkosságáért a Felhasználó felelős. Elfelejtett jelszó esetén a honlapon új jelszó kérhető a regisztrált e-mail címre.
A Felhasználó a regisztrációjának törlését e-mailben (info@smartbioma.hu) kérheti a Szolgáltatótól.
Megrendelés
Megrendelés a bejelentkezés után a Felhasználó saját felhasználói felületén (MySmartBioma) hajtható végre.
A MEGRENDELÉS menüre kattintva megjelennek a vizsgálati kategóriák, csomagok. Ezek egyikét kiválasztva láthatók az ahhoz tartozó egyedi vizsgálatok.
Ezen a felületen kosárba gyűjthetők a megrendelni kívánt vizsgálatok egyenként, vagy csomagban.
A vizsgálatok egyenkénti kiválogatását a megnevezésük előtt elhelyezett négyzetre kattintva lehet elvégezni. A kiválogatott vizsgálatokat azután együtt teheti a kosárba a ’Kosárba teszem a kiválasztottakat’ gomb megnyomásával.
A vizsgálatok csomagban is megvásárolhatók ’Kosárba teszem a teljes csomagot’ gomb megnyomásával (csomagban történő vásárláshoz árkedvezmény tartozik).
A Felhasználó a kosár tartalmát a KOSARAM menüpont segítségével ellenőrizheti. Itt még kitörölhetők a nem kívánt tételek. A ’Rendelés’ gombra kattintva folytatható a vásárlási folyamat.
A megrendelt vizsgálatok Szolgáltató által történő elvégzéséhez szükség van a Felhasználó székletmintájára. Ennek levételéhez mintavevő eszközt visz ki a Szolgáltató által megbízott futárszolgálat. A futárszolgálat a szolgáltatási díj része, nem jár külön költséggel.
A rendelési folyamat következő lépése a számlázási és szállítási cím kiválasztása. A regisztráció során megadott cím automatikusan feltöltődik a számlázási és szállítási cím helyére. Van lehetőség a címek módosításra, új címek megadására és mentésére.
A következő lépés a fizetési mód kiválasztása. A megrendelt termékek fizetése banki átutalással vagy utánvétellel a futárszolgálatnál készpénzben lehetséges (hamarosan a bankkártyás fizetés is bevezetésre kerül).
A ’Megrendelem’ gombra kattintva a megrendelés visszavonhatatlanul megerősítésre kerül. A Felhasználó a megrendelés sikerességéről a honlapon, illetve e-mailben kap megerősítést, amely tartalmazza azt az egyedi Rendelés azonosító számot, amely a későbbiekben hivatkozási alapul szolgál. A Felhasználó és a Szolgáltató között az automatikus visszaigazolás megérkezésével szerződés jön létre (lásd ÁSZF).
Amennyiben a Felhasználó a megrendelés rögzítése után (pl.: a visszaigazoló e-mailben) hibás adatot észlel, azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles jelezni a Szolgáltató felé.
Számla és fizetés
A rendelési folyamat lezárását, a Rendelés azonosító létrejöttét követően elektronikus számla készül, ami a Felhasználó MySmartBioma fiókjában a RENDELÉSEIM menüből tölthet le, az adott megrendelés ’Számla letöltése’ gombjára kattintva.
A számla kiegyenlítése utánvétellel történő fizetés esetén a futárszolgálat képviselőjének készpénzben történik. Átutalással történő fizetés esetén az összeget az OTP Banknál vezetett 11746043-24622972-00000000 számla számra kell átutalni. A közlemény rovatba feltétlenül fel kell tüntetni az adott megrendelés Rendelés azonosítóját!
Mintavételtől a leletig
A futárszolgálattól átvett mintavevő eszközhöz leírás tartozik, ami részletesen elmagyarázza a használatát.
A mintavétel után a Felhasználó a mintavevő eszközzel együtt küldött csomagoló anyagba helyezi a mintával feltöltött mintavevőt, a leírás szerint.
Az így elkészült csomagot a Felhasználó postán feladja a Szolgáltató címére (a postaköltséget a Szolgáltató előre kifizeti).
A postára adott mintavevő laboratóriumba érkezési idejéről a Felhasználó a MySmartBioma felhasználói oldalán értesülhet a RENDELÉSEIM menü alatt.
Az árlistában megadott eredményközlési idők a minta laboratóriumba érkezésétől számítódnak.
A Felhasználó e-mailben kap értesítést a lelet elkészülésének időpontjáról. A lelet a RENDELÉSEIM menü alatt tekinthető meg.